۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۸۶۰۳۸
آخرین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک در قاره آسیا از 15 تا 28 دی ماه در اندونزی برگزار می شود.
کد خبر: ۳۵۴۷۴
 
آخرین شلیک برای کسب سهمیه المپیک| کاروان تیم ملی تیراندازی راهی جاکارتا شد
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مراسم بدرقه تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه کشورمان جهت حضور در مسابقات توزیع سهمیه المپیک در جاکارتای اندونزی، در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان خاطرنشان کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا است و بهترین‌های آسیا در آن حضور دارند. تیراندازی ایران تا کنون موفق به کسب دو سهمیه المپیک شده و امیدوارم این سهمیه‌ها افزایش یابد.

وی در ادامه تاکید: فدراسیون تیراندازی تلاش کرد تا بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کند و شما نیز با تلاش خود و کادر فنی قطعا بهترین‌ها را به نمایش خواهید گذاشت.

حجت‌الاسلام سیفی، مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تیراندازی نیز عنوان کرد: تلاش و پشتکار مهم ترین عامل موفقیت است و در کنار نیز باید بر خداوند توکل کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

جواد فروغی، امیر جوهری‌خو، سجاد پور حسینی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی در تپانچه و الهه احمدی، نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، یلدا سلیمانی، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و امیر محمد نکونام در بخش تفنگ نفرات اعزامی به اندونزی هستند.

گفتنی است، ناصر رسولی نیز به عنوان سرپرست و محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی سرمربیان تیم‌های ملی تپانچه و تفنگ نیز این تیم را همراهی می‌کنند.

آخرین مرحله مسابقات توزیع سهمیه المپیک در قاره آسیا از 15 تا 28 دی ماه در اندونزی برگزار می شود.

 
برچسب ها: تیراندازی المپیک
ارسال نظر
آخرین اخبار